Will Bilos choose Argentina or Croatia?

Argentina or Croatia?

Croatia.

Argentina ili Hrvatska, pitanje je sad

Stidljivi Bilos postaje idol navijača Boce!


Nema nikakve dvojbe, Daniel Bilos je velika zvijezda argentinskog nogometa, mada još nije uključen u reprezentaciju "gauča". Dok je u Hrvatskoj bilo skeptika oko Biloseve kvalitete dok je igrao za osrednji Banfield, nakon prelaska u Bocu potpuno je izvjesno da se radi o pravom majstoru međunarodne klase, koji bi izvanredno došao hrvatskoj reprezentaciji.


Tisak se osobito pomamio kad je postigao dva pogotka u dvoboju protiv Tiro Federala, kada su mu i navijači trenutno vodeće Boce skandirali i tražili od izbornika Pekermana da ga pozove u reprezentaciju.

Mediji također primjećuju da Bilosu takva pažnja javnosti pretjerano ne godi, jer se radi o izuzetno mirnom i povučenom momku.


"Nastojim izlaziti što manje, od kuće na trening i natrag. Tako sam živio dok sam bio u Banfieldu, tako živim i sada." - veli Bilos najjačem dnevniku, Clarinu, parkirajući svoj - Peugeot 206. Ništa od superluksuznih vozila, tolika je skromnost ovog igrača.


"U šest mjeseci otkad je stigao u Bocu zadobio je ovacije zlatno-plavih tribina svojim dugim korakom, petama, oksfordima i škaricama. Mnogi misle da će uskoro biti Bocin idol." - dodaje Clarin. Međutim, igrač ne voli slušati tolike pohvale.


"Istina je, stid me je što toliko govore o meni. Nisam nikad ovako nešto očekivao. Osobito s obzirom na to da igram u Boci, toliko važnoj za Argentinu i toliko ispunjenoj igračima od formata. Za mene je već sama činjenica da igram ovdje, uz njih, ispunjenje sna i zahvaljujem se nogometu što mi je pružio takvu priliku."


Kad je na dnevni red došla reprezentacija, Bilos kaže da je "vrlo zahvalan ljudima iz Hrvatske, jer su mi pristupili kad sam to najmanje očekivao, kad sam bio u Banfieldu. I ponudili su mi svakojake pogodnosti, od prijevoza do stadiona do mogućnosti da vodim nekoga odavde u svojoj pratnji. No, radi se o osobnoj odluci i želim pričekati do kraja godine da vidim što ću odlučiti u dogovoru s obitelji."

veli ovaj 194 cm visoki i 25 godina stari igrač, priznajući da sanja o igranju u argentinskoj reprezentaciji.


"Nadam se tome, ali bit će teško. Mnoge mi stvari ukazuju na to. Blizu smo Svjetskog prvenstva, nikad me nisu zvali, a imamo niz prvorazrednih igrača."


Upitan hoće li u slučaju da ga ne pozove Jose Pekerman zaigrati na Mundialu s Hrvatskom, Bilos odgovara,

"imam njihovu putovnicu, vidjet ćemo."



Daniel Ruben Bilos

Nadimak: Flaco (Mršavi)

Datum rođenja: 3. rujna 1980.

Mjesto rođenja: Pergamino (ARG)

Visina i težina: 194 cm, 86 kg

Pozicija: spojka, napadač

Klub: Buenos Aires

Državljanstva: ARG/HRV



Klupska karijera:



2001/02 Banfield 22 - 1

2002/03 Banfield 21 - 3

2003/04 Banfield 31 - 8

2004/05 Banfield 18 - 3

2005/06 Boca Juniors 9 - 4

© Soccerphile.com

Post a Comment

Previous Post Next Post